2014. szeptember 3., szerda

Röpbejegyzés

Most sietek, de mivel az előző napokban nem jött össze, egy rövid beszámoló: 
Tegnap
Első matekfakt, amin bemutatkoztunk és elkezdtünk tanulni (kiderült, hogy könyvet nem is használunk, szóval felesleges volt megrendelni...). Normál menetű szokásos órák. Első krav maga edzés. Hulla fáradtan, fájó pontokkal és rettentő vidáman fejeztem be. Első esésemkor a saját lábamban buktam el még bemelegítéskor, legnagyobb fájdalmat a szoros cipő okozta. Kivételesen örültem a fenekem méretének, mert tompított.
Ma
Második matekfakt, amin belevágtunk a lecsóba, (függvénytranszformációk és bizonyítások). Első németóra az új tanárral, ami nem volt olyan borzalmas, mint amire számítottunk (szinte végigröhögtük) és kiderült, hogy csoport némettudása nem a legjobb (a tanár magyarázott németül, mi pedig néztünk magunk elé, hogy mit akarhat mondani). Sikerült kisfüzetet szerezni matekra és edzőcuccokat. Borzalmasan izomlázas voltam/vagyok, emellett fáj a csípőm bal oldala és a bal térdem. De még mindig lelkes vagyok.
 
Holnap
Felelés első órán, számonkérés (valszeg) magyaron és szódoga németből. Matek felelés remélhetőleg nem lesz (lekopogom). Szóval, jöjjön a holnapi nap, állok elébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése