2014. december 30., kedd

Negatívbomba - Pozitívbomba

Egyszer egy barátnőm azt mondta, pozitív bomba vagyok, amiért imád. Ami azt illeti, inkább tragikus optimistának tartom magam, de ez más kérdés. Vagy inkább cinikus optimistának? Mindegy.
Jelenleg negatív bombának érzem inkább magam. Ismered azt az érzést, amikor boldog vagy és ezért valahogy minden egyszerűbbnek, szebbnek, jobbnak tűnik? Nem hinném, hogy érdemes lenne megszólítást alkalmaznom. Úgyse másokért írom. Na, én most pont a fordítottját élem át. Történt egy dolog (a kettővel ezelőtti bejegyzésben említett hívás), amit rossz dolognak értelmeztem, így minden valahogy sötétebbnek tűnik. Szóval a zeneterápia mellett, amit folytatok (egy blog zenelejátszóját hallgatom, és ami a legbulisabb, hogy még csak nem is a sajátomét), elhatároztam, hogy kiírok mindent. Kiadok magamból mindent. Mert ez is kell. Mert hátha használ. Csak előtte még sorkizártra teszem a szöveget, mert a szememnek ez felel meg a balra igazítottat még elviselem, viszont ha középre van igazítva egy blog, hajlamos vagyok olvasás nélkül bezárni.
Szóval, ha valaki visszakozni akar, most még megteheti te hülye, már megint megszólítottad a senkit.
Engem senki sem hívott ünnepelni. Én nem megyek sehova se bulizni. Akivel én akartam volna bulizni, az hozza a barátnőjét. Valami ismeretlen kiscsajt. Aki nagyon jó fej, így biztos hamar megbarátkozok vele. Na persze. Aztán meg még fejen is állok a társaság közepeként.
NEM! ELÉG! Le kell állnom a negatívsággal, ami már amúgy is majdnem elhagyott. Na és mi van akkor, ha nem én leszek a társaság közepe? Csak érezzem jól magamat. Csak gondoljam holnap is ezt. Most viszont egy kis optimizmus, pozitívság, leves, manikűr és könyvek kellenek. Ráérek máskor negatívnak lenni. Most inkább boldog leszek. Mert ha lehetek boldog, miért ne legyek az? Szerintem már kihisztiztem magam. Irány levest főzni, te pozitív bomba! Nem okozhatsz csalódást a barátnődnek, de magadnak.
U.i.: Még egyszer köszönöm a nővéremnek, hogy segített, még ha nem is tudja.
U.u.i.: Bocsi a vegyes bejegyzésért. De én is ilyen összevissza vagyok, mint ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése