2014. december 30., kedd

Pár vázlat

Mielőtt hozom az ígért bejegyzést, gondoltam, elhozom azokat a vázlatokat, amik nem jutottak el odáig, hogy publikáljam őket. Lehet, hogy nem kellene, de itt őszinte vagyok, vagy mi, szóval miért is ne.
11.01:
<Cím nélküli>
"Vergődök csak magamban. Az ajkaim lezárva, küzdenem kell ahhoz, hogy ki tudjam őket nyitni, de így is csak pár szóra telik, és ez érezhető a hangomon is. Azt sugározza "elegem van" ,"hagyj békén","miért nem törődsz mással?", függetlenül attól, mit akarok mondani. Ezért inkább hagyom, nem adok ki hangot. Zenét indítok, hogy a csönd ne őrjítsen meg, írni próbálok, hogy a billentyűk kopogása elterelje a figyelmemet. Egyedül"
11.14:
 Nem vagyok
Csak egy kép:

 11.16:
Gordon Ramsey meg én
"Tudniillik rólam, hogy szombatonként és vasárnaponként jó későn ébredek és még később kászálódok ki az ágyból. Mivel az ágyból rálátásom van a tévére, így általában azt nézve szoktam felébredni, de mióta változtattak valamit a csomagunkon és lényegesen kevesebb csatornánk van, az Amerikai mesterszakács és a Jim szerint a világ (amit később levált az Életem értelmei) között szoktam ugrálni. Az előbbi műsör egyre jobban megfog, így inkább ott ragadok. Mindig megvan, kinek szurkolok, habár mindig tudom, hogy az fog veszíteni. Már kezdem átérezni a feszültésget, ami a műsor során van."
Ennyi. Sajnos azt a számtalan piszkozatot, ami a fejemben van, nem tudom bemásolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése