2015. január 12., hétfő

Életjel

Hahó! Visszatértem egy újabb bejegyzéssel. Ez a lány meghibbant, magában beszél!
Na szóval. gondoltam bejelentkezek, mert miért is ne. Túléltem 2015 első sulis hetét, bár nem sokon múlt. Viccen kívül, péntek este a halálomon éreztem magam és amennyire fáradt voltam kedd reggel, azt senkinek se kívánom. De élek és virulok (még), szóval addig írok.
Szóval, a hét ezúttal sem volt eseménymentes. Mivel híres vagyok a lustaságomról, vasárnap fél 11-kor kezdtem neki a matekházinak, addig elhúztam az időt. Végül fél egyig el se sikerült aludnom. Hajrá félévzárás! Mindegy. Az első napot nagyobb katasztrófák nélkül túléltem (négyes lett a magyar dogám), úgyhogy inkább beszéljünk másról. Kiderült, hogy hétfőn (azaz holnap) matek tz (amin múlik a félévim valszeg), továbbjutottam az Arany Danin (hipp-hipp hurrá!), kaptam ez utóbbiért matekból egy ötöst (ez jól jött), edzésen egy csak azt mondta, törékeny vagyok, ezért nem mer ütni (ezt kikérem magamnak! meg aztán, aki nyolc éven át kosarazott, ahhoz képest legtöbb ember törékeny), szerdán megnéztük a Madách-ban a Spamalotot (Gyalog-galopp színház verziója), ami rettentő jó volt, aztán csütörtökön nem volt edzésem és kiderült a hét nagy híre, aminek külön bekezdést szánok, mert az én életemben is valószínűleg külön bekezdést nyit.
A német tanár közölte, hogy elmegy. Igen, akit idén kaptunk meg. Igen, aki azt a tanárt váltotta, aki második félévben jött, miután az első elment. Szóval eddigi másfél éves német tanulásunk alatt a harmadik tanárváltást jelentik be. De ez nem minden. Ugyanis kiderült, hogy év végéig vesznek fel némettanárt a suliba, szóval őszig ki sem derül, hogy ő tartja-e tovább a nyelvet. Úgyhogy "hogyan tanulj minél több tanártól kezdőként egy nyelvet"-ből ötöse van a teljes csoportnak. Akik velem járnak angolra, azoknak pedig dicsérete is, mivel angolból is négy tanárunk volt (igaz, jóval több idő alatt, de az 5 év - 4 tanár arány se olyan rossz). Jól nézünk ki, kérem szépen. Ennyire borzasztó lenne a csoportunk, hogy sorra űzzük el a tanárokat (jó, tényleg borzasztók vagyunk, de nem ennyire)? De most jön még csak a java. Ugyanis az ofő bejelentette, hogy félévkor órarend változás lesz, mert tanárváltások is lesznek, ugyanis egyes tanárok más rangot, vagy mit kapnak, így más feladataik is lesznek, ami kisebb óraszámmal jár. Mivel pedig közülük jó párnak sok órája van, ez akár osztályvesztést is jelenthet, Mi pedig egy tizedikes osztály vagyunk, a nagy faktválasztás és érettségi készületek előtt. Ez pedig mit jelent? Igen, hogy minket könnyen leadhatnak. Az ofő toleranciát kér ez ügyben. Már pedig ha tőlem elveszik a matek, biosz, angol vagy fizika tanáromat, hisztizni fogok. Durván. És nem érdekel a tolerancia. Egyedül abban vagyok hajlandó kompromisszmot kötni, hogy a fizika tanárt elvehetik, ha jövőre ő tartja a faktot. Ha már a jövő évnél járunk, kiderült, hogy ősszel is lesznek ilyen változások, szóval semmi sem biztos, ha most megúztuk egy tanárváltást, jövőre még elvehetik tőlünk. Hogy kikkel lesz ez, nem tudhatjuk, de ne parázzunk. Azt meg hogy ilyen szituban?! Mindegy, inkább fekszek, mert holnap matek és német doga, meg magyar házim is van még. Halleluja.
Snowdrop lelép
U.i.: Helyesbítenék, már ma van hétfő és el kell mondanom, hogy hétvégén átrendeztük még a cipőst és magyar plakát is készült. Utóbbival még jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése