2015. január 12., hétfő

Túléltem a hétfőt

Mint a cím is utal, sikerült, eddig túléltem a hétfőt. Pedig ha azt nézzük, nem olyan sokon múlt. Viccen kívül talán tényleg. A lényeg, hogy élek és virulok, így pedig tudok bejegyzést írni (mielőtt nekikezdek a kömalnak). Ma egy meglehetősen tömör nap volt, szóval
 kezdjük szépen elölről.
Magyarra sikerült megcsinálni a házit, bár az enyémet nem küldte be és a jegyem már biztos is (hála az égnek ötös), de még óra előtt volt a parázás, mert a föcidoga csomó embernek 1 meg 2 lett és az a hír járta, aki nem írta le, hogyan számított, nem kapott rá pontot. Én pedig egyre inkább úgy emlékeztem, nem írtam le. De aggodalomra semmi okom sem volt, 5* lett a dogám, ugyanis hibátlan lett, bár a többiek jegyei után ezzel nem dicsekedtem, érthető módon hihi. Aztán jött töri, amire nem tanultam, mert csak ötösöm volt és nem olyan rég feleltem. Nem is kellett, ugyanis a tz-m is ötös lett, így újabb félévi jegy van meg. Majd fizikán számítási feladatokat csináltunk, amire remélem, megkapom a pontot, majd az infó vizsga (ECDL) jól ment szerintem, majd pedig németen megint egy szót nem tudtam, majd jött a matek, amitől rettegtem, bár mások erre való jogomban kételkedtek, míg a korábban említett osztálytársam, az egyetlen matekfaktos srác az osztályban, úgy állt hozzá, úgyis egyes lesz neki. Pedig lenne még benne lehetőség, csak nem hozza ki magából a maximumot, mert csak egy rettentő kicsivel kellene többet készülnie és 5 is lehetne akár, de 4 biztos, ami ennél a tanárnál értékes (de azért én nem örülnék neki, az ötösre hajtok). Mindegy. Megkaptuk a feladatokat és nézem sorra. Első. Ezt tudom. Következő. Szintén. Harmadik. Na, ezt pár éve is meg tudtam volna oldani. Negyedik. Ennél nehezebb ilyet is vettünk. Utolsó. Ebből a feladattípusból sokkal nehezebbet is adhatott volna. Szóval összességében nagyon rendes volt a matektanár. Egyszerű feladatokat adott, órákon sokkal nehezebbeket, gondolkozósabbakat is vettünk. Szerintem jól ment. Reméljük, tényleg így volt. Na mindegy, lépek matekozni.


Kerestem ide illő képet. Komolyan ennyi ember utálja a matekot és olyan kevesen értik? Fogjunk össze a matek pozitívabb megítéléséért a weheartiton! Matekosok, akik ott rejtőztök a többi ember között, igen, nektek szólok!
Na mindegy. Léptem matekozni. Lehet, hogy pár óra után már én se fogom szeretni.
Addig is Snowdrop voltam.
U.i.: Amúgy a barátnőmnek új haja lett. A zseninek (lásd még: a bicegős). Rövid és ma be is volt fonva két tincs. Hát halál cuki volt! Egész nap azt nézegettem.
Búcsúzok az általam hallgatott legjobb Disney hercegnős dalos válogatással:
Most már tényleg léptem. Várnak az x-ek, y-ok, 90° meg 30°-ok, Körök és négyzetek, tehát minden, ami csak kell.
Snowdrop voltam. Vagy Wendy. Vagy bárki más. A lényeg, hogy ez az őrült blogger.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése