2015. január 28., szerda

- Nem tudok címet adni -

Gondoltam, bejelentkezek "helyzetjelentés" vagy ilyesmi címszó alatt, de nem írhatom mindig ugyanazt a címet. Szóval inkább marad ez a fantáziadós bevezetés.
Az utóbbi időkben rengeteg minden történt. De komolyan. Legutóbb ott hagytam abba, hogy bevezetik ezt a mestertanáros dolgot a suliban. Említettem pár tanárt, akit nem akartam elveszíteni. Az egyiket, aki már ötödikes korunk óta tanított minket, kezdetben matekra, később már csak fizikára, utána meg már csak fizikára. A tanár úrral való kapcsolatunkban voltak hullámvölgyek (volt vele nagy balhénk, egyszer kiabált is az egyik csoporttal, pedig róla lehetne a türelem mintaszobrát elkészíteni) és hullámhegyek, de összességében sokkal fontosabb a vele való kapcsolatunk, mint az ofő helyettessel, amikor az ofő régen beteg volt, ő volt velünk és íratott neki képeslapot, meg minden ilyesmi. Korábban már mondtam, hogy ő volt a matektanárunk (akik nem mentek faktra, azoknak egészen addig, amíg most el nem vették), én meg matekosnak mondható vagyok. A lényeg, hogy már jó ideje járok versenyekre és őszintén hálás lehetek neki, mert még egy ilyen lelkiismeretes felkészítőtanár, mint ő, nem hinném, hogy van. Mellette tanultam meg, hogy versenyben mindent le kell írni, de tényleg mindent, mert azzal szerezhetünk sok pontot (egyszer így kaptam 10-ből 7 pontot, amikor csak szövegeltem rettentő hosszan, de eredményre nem jutottam igazából azon gondolkozok, abból hogy bogarászhatott ki bármit is, mert miközben írtam, akkor is össze voltam kavarodva) és ha nem ő tanított volna, nem biztos, hogy ennyire szeretném a matekot. Azzal, hogy elvették tőlünk, lett nagy sírás (szó szerint), az ő hangja sem volt az igazi, ahogy elbúcsúzott tőlünk. De jövőre remélhetőleg ő viszi a faktot, szóval addig csak fél év a jelenlegi tanárral (akinek pedofil hajlamairól száll a pletyka és aki összevissza, valamilyen szinten unva tartja az órát).
Erről ennyit. Ezen kívül volt ha jól emlékszem egy félévzárás is (2 db 4-es, a többi ötös), meg egy hibátlan matekdoga, egy srác elment faktról, meg ilyesmik. Ma pedig töriverseny volt. Gyógyítás és varázslás az ókorban. Nem lehetett kihagyni egy ilyen téma mellett (a török kiűzése nem izgatott ennyire fel), szóval olvastam és készültem. A töritanárnőnk pedig egy angyal. Legtöbb forrást ő gyűjtötte össze és még összefoglalást is készített a versenyre, amit megbeszélgettünk.Ennek ellenére nem hinném, hogy továbbjutok, de nem bánom. Mert csomó érdekes dolgot megtudtam (pl. hogy az egyiptomiak azt hitték, edényrendszer van a szervezetben, hogy a fülön keresztül levegő jut be és nem ítélték el a testi fogyatékosokat), annyit, amennyit fel se tudnék sorolni, találtam egy érdekes történelmi könyvsorozatot (Magánélet  ... korában), élveztem a felkészítést, magát a versenyt is, meg aztán az egésznek megvolt a maga hangulata. Emellett tudom, jövőre nem megyek törifaktra (pedig nagyon szeretem a törit, csak már megvan a matek, a fizika és az angol, amiből elhatároztam, hogy csak azért is feltornázom a tudásomat és egy emelt érettségit megszerzek), így még idén beleadtam, amit csak tudtam (ennél jobb márcsak az lehet, ha egy szép vizsgát teszek belőle év végén).
Ezek mellett meg deviantartozol. Ezerrel. Brushokat meg textúrákat szerzek, amik tekintetében aranybánya az az oldal. Szóval most is ennyi voltam, majd egyszer még leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése